dijous, 26 de desembre del 2013

QUI ETS, TÚ?

DESCRIPCIÓ:

Aquest és el nom d'una activitat que hem realitzat aquest semestre a COED. Es tractava d'escollir un company de la classe i fer-li una foto.
A aquesta foto li havíem d'afegir un lema o un títol que es pogués relacionar amb la persona.
Jo vaig escollir al Marc Cánovas, ja que des del primer dia d'universitat ha estat al meu costat, ajudant-nos mútuament.


Vaig escollir el lema MARCANT ESTIL perquè és un joc de paraules amb el seu nom, i la seva personalitat és molt característica. El gest de la mà amb "OK" també el representa.

REFLEXIÓ:

Aquesta activitat ens ha permès conèixer a tots els companys una mica més, saber les seves aficions, els seus gustos musicals, els seus neguits...
És bo el fet que des del primer semestre tinguem una bona relació entre nosaltres, ja que serem companys quatre anys.

AMPLIACIÓ:

Per finalitzar aquesta entrada m'agradaria adjuntar la fotografia que va fer la Imma a classe durant les exposicions.


1 comentari: