dimecres, 2 d’octubre del 2013

APRENENT A CAMINAR

HOLA A TOTS I A TOTES!

Sóc l'Àlex Costa Rozas i tinc 17 anys. Sóc estudiant de primer any d'Educació Primària a Blanquerna. Aquest és un blog acadèmic de les assignatures GITIC (Gestió de la Informació i TIC) i COED (Comuicació Oral, Escrita i Digital), que formen part del mòdul de Processos i Contextos Educatius II.

A més de ser una activitat obligatòria del mòdul, intentaré que el meu blog us serveixi com a ajuda a tots els que el consulteu.

- Què podràs trobar en aquest blog?

Bé, encara no ho se del tot per que desconec moltes de les coses que treballaré a classe, encara que el més possible es que faci un recull de dades i curiositats tractades a classe per tal de fer una entrada cada una o dues setmanes. Faré algun qüestionari relacionat amb el que treballem a classe o pujaré imatges o vídeos que també hi tinguin relació. Reflexionaré sobre temes d'interès relacionats amb l'educació i ampliaré aquells que cregui que són prou importants per tal que la gent en conegui una mica més.

- A qui està adreçat aquest blog?

A qualsevol persona que tingui un mínim interès en l'educació, i sobretot en els meus companys de classe, ja que entre nosaltres ens podrem ajudar mútuament aportant-nos nous coneixements. Estaré encantat en el cas que comenteu què us ha semblat l'entrada o m'aconselleu per tal de que siguin millors. Parlem d'un concepte anomenat Blogosfera:

  • Què és? Una blogosfera és un conjunt de blogs que interactuen entre ells. En aquest cas la blogosfera serà formada pels blogs dels meus companys de classe i el meu propi blog.
  • Quin és el projecte? L'objectiu es crear una blogosfera educativa entre tots nosaltres, de manera que podem ajudar-nos mútuament entre nosaltres per tal de millorar el nostre blog.
  • Què espero aconseguir amb aquest blog? Primer de tot, sense enganyar-vos, aconseguir una bona nota al mòdul. Però no es queda aquí, m'agradaria aconseguir un cert nombre de seguidors habituals del blog ja que això em motivaria més a treballar. Només el simple fet de saber que potser la gent llegeix amb il·lusió el meu blog és un motiu per tirar-lo cap endavant.

- Límits del blog

No hi han, encara que els temes sempre es tractaran amb el major respecte possible i mai es parlarà d'institucions amb nom propi (referit a pràcticum en centres escolars).

-----------------------------------------------------

Bé i per acabar aquesta presentació i començar el camí del blog, quina millor manera que fent-ho amb una música inspiradora del gran Wagner?

Que comencin els blogs!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada